Optimalisatie

Veel randzaken kosten een ondernemer veel tijd. Dit is lang niet altijd nodig omdat zaken effectiever kunnen worden aangepakt. Andere zaken kosten je veel tijd omdat je niet precies weet hoe iets moet. Laten we dan samen eens om tafel gaan om te kijken wat jij kunt optimaliseren. Door samen te sparren komen de pijnpunten boven. Vervolgens spreken we af wat ik voor jou kan optimaliseren. Lees verder

Online diensten

Voor veel ondernemers ligt de focus op het ondernemen. Dit betekent dat zij het liefst bezig zijn met het leveren van hun product/dienst. Content marketing, een e-mailregistratie of een nieuwe website zijn dan geen zaken waar je veel tijd aan kwijt wilt zijn. Sparringpartner Stout kan je dit uit handen nemen. Wij organiseren de domeinregistratie, e-mailinstallatie of een nieuwe website.  Lees verder

Overige diensten

Er zijn allerlei randzaken waar je veel tijd mee kwijt kan zijn. Veel mensen besteden dit liever uit, maar weten niet waar. En krijg je dan wel een marktconforme prijs? Sparringpartner Stout kan dit uit handen nemen. Je kunt hierbij denken aan het organiseren van reclameartikelen, het schrijven van teksten voor je promotiemateriaal of website.  Lees verder

Werkwijze

Wat je ook nodig hebt of verwacht de werkwijze van Sparringpartner Stout is vrijwel altijd hetzelfde. Jij als klant wilt een bepaalde situatie veranderen. Daarom is het belangrijk om te weten waar je naar toe wilt. Dit is de basis van alle opdrachten die wij aannemen. Daarom begint vrijwel iedere opdracht met een gesprek om de behoefte van jou te analyseren. In veel gevallen is dit een brainstormsessie, waarbij wij een vast schema hanteren. Zie onderstaande video:

Brainstormsessie

“Bestudeer eerst je eigen persoon in het streven naar verbetering.”

Wist u dat?

  • Veel doelen niet gehaald worden omdat de waan van de dag alle aandacht opeist?
  • Veel plannen niet slagen omdat de juiste doelgroep niet wordt bereikt?
  • Één uur per week brainstormen met elkaar het ondernemen veel leuker maakt?
  • Een plan meer kans van slagen heeft als het inspirerend is voor alle partijen?
  • Even uit de dagelijkse sleur stappen meer aan je bedrijf verbeterd dan altijd werken?
  • Iemand van buiten de organisatie niet dezelfde beperkingen heeft dan binnen de organisatie?

Plan

Deze aanpak vormt de basis van iedere opdracht. De volgende stap is het plan. Dit is per situatie anders, maar ook een goed plan bevat een aantal standaard componenten. In de onderstaande video worden deze basiselementen weergegeven:

“Een goed plan moet geen theorie zijn, maar bij jou en je organisatie passen.”